ادوبی کانکت

همان طور که می دانید ، از پلتفرم های آموزش آنلاین مانند ادوبی کانکت ، بیگ بلو باتن ، اسکای روم و از این قبیل سامانه ها ، برای برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین مختلف ، وبینار ها و وب کنفرانس ها به کار گرفته میشود . هر کدام از موارد آموزشی با توجه به نوع آموزش ، نیازمند دسترسی به امکانات خاص و مورد نیاز خود از این پلتفرم ها هستند . 

adobe connect یکی از پلتفرم های پر استفاده و کاربردی در حوزه ی آموزش مجازی می باشد . برای دسترسی به این پلتفرم میتوانید از موبایل ، کامپیوتر و از این قبیل دستگاه های هوشمند استفاده کنید.

با خرید کلاس مجازی ادوبی کانکت ، میتوانید با فعال کردن آن در سامانه ال ام اس به صورت یکپارچه از آنها استفاده کنید .

خرید کلاس آنلاین ادوبی کانکت

امکانات ادوبی کانکت Adobe Connect

حضور و غیاب

اشتراک نمایش انواع فایل

دسترسی با موبایل و کامپیوتر

ضبط جلسات

چت عمومی و خصوصی

ایجاد فضای خصوصی

تخته وایت برد مجازی

ارتباط صوتی و تصویری


مزیت‌های فراوان استفاده از نرم افزار adobe connect

استفاده از نرم افزار adobe connect می‌تواند مزایای فراوانی را برای افراد به همراه داشته باشد، از جمله اینکه:

  • ادوبی کانکت می‌تواند باعث بالا رفتن تعاملات کاربران در جلسات آنلاین شود.

برای ایجاد تعاملات بین کاربران در جلسات آنلاین، نرم افزار adobe connect مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، امکان چت با کاربران به صورت عمومی یا خصوصی، امکان برقراری ارتباط با دانشجویان به صورت تصویری و صوتی به دو شکل زنده یا ضبط شده، استفاده از اتاق زیر مجموعه در پروژه‌های بزرگ برای تمرکز بیشتر و همچنین فراهم نمودن ابزارهایی نظیر تخته وایت برد، اشتراک گذاری اسناد و صفحه نمایش و تصاویر یا ایجاد پرسش و پاسخ وجود دارد.

  • ادوبی کانکت امنیت بالایی را برای برگزاری جلسات آنلاین فراهم می‌کند.

برای رفع نیازهای امنیتی جلسات آنلاین، نرم افزار adobe connect ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی را با رویکرد امنیتی چند لایه ایجاد می‌کند؛ بنابراین اگر موضوع امنیت کلاس‌های آموزشی مجازی، جلسات آنلاین و وبینارها برای شما بسیار حائز اهمیت است، می‌توانید با خرید ادوبی کانکت از مجموعه ما این نگرانی و دغدغه را از بین ببرید.

  • ادوبی کانکت در کنار ایجاد یک محیط کاربری آسان، دسترسی همیشگی را برای کاربران فراهم می‌کند.

زمانی که شما از کلاس مجازی ادوبی کانکت استفاده می‌کنید، چون این نرم افزار همیشه در دسترس شما قرار دارد، هنگام استفاده از آن با مشکل یا خطایی روبرو نخواهید شد؛ بنابراین شرکت کنندگان بدون به کار گیری از نرم افزارهای اضافی می‌توانند

به راحتی و بلافاصله در جلسات آنلاین شرکت کنند. همچنین، اگر زمانی کاربران از جلسات آنلاین و زنده جا بمانند، بدون نگرانی می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند؛ چراکه adobe connect امکان ضبط کلاس‌های مجازی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و به دلیل داشتن رابط کاربری هوشمند و مدرن، باعث شده تا کاربران بتوانند از طریق نرم افزار موبایل در سیستم عامل‌های اندروید و ios دسترسی راحت و سریعی به آن داشته باشند.

  • ادوبی کانکت این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تنظیمات مربوط به جلسات آنلاین را به راحتی انجام دهید.

با خرید ادوبی کانکت میزبان قادر خواهد بود، قبل از کلاس آنلاین یا در حین برگزاری آن، تنظیمات مربوط به جلسات را انجام دهند. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای جلسات بعدی کلاس را آماده کنید، به منظور شرکت در جلسات آنلاین برای کاربران و دانشجویان دسترسی‌های خاصی را تعریف کنید یا حتی دسترسی آنها را محدود کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای کلاس‌های مجازی و آنلاین از طراحی‌های آماده یا سفارشی شده استفاده کنید.

  • ادوبی کانکت از قابلیت سازگاری با انواع سیستم‌های مدیریت یادگیری یا LMSها برخوردار است.

یکی از وظایف مهم سیستم مدیریت آموزشی یا LMS زمان بندی و برنامه ریزی جلسات آنلاین است. نرم افزار قدرتمند adobe connect از قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های رایج نظیر moodle برخوردار می‌باشد. برای استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت یا خرید کلاس مجازی ادوبی کانکت می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید. 

ادوبی کانکت

قابلیت‌های نرم افزار ادوبی کانکت در برگزاری کلاس مجازی

نرم افزار adobe connect برای برگزاری کلاس‌های مجازی از توانایی‌ها و قابلیت‌های فراوانی برخوردار است، از جمله اینکه:

  • این نرم افزار یک تریبون کنفرانس مجازی تحت وب است که شامل مواردی نظیر تصویر، صدا، نظرسنجی، گفتگو، پرسش و پاسخ، به اشتراک گذاشتن صفحات و… می‌باشد.
  • ادوبی کانکت برای تغییر ظاهر و ویژگی‌های کلاس مجازی امکانات گوناگونی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای برگزاری کلاس‌های مجازی خود یک تصویر پس زمینه دلخواه به محیط کاربری اضافه کنید و آن را به سلیقه خودتان تزیین نمایید.
  • این نرم افزار با دارا بودن امکان تعامل در کلاس مجازی، امکانات لازم را برای مشارکت بیشتر مخاطبان فراهم می‌کند؛ بنابراین فقط کافیست شما مواردی نظیر آزمون، فرم نظرسنجی، اتاق برک اوت، چند پادگپ، شبیه سازی، بازی و… را به سیستم اضافه کنید تا مشارکت فراگیران در کلاس مجازی شما افزایش پیدا کند.
  • هنگام برگزاری کلاس‌های مجازی توسط نرم افزار ادوبی کانکت، این امکان برای شما ایجاد می‌شود تا بتوانید برنامه‌های دلخواه خود را به اتاق مجازی اضافه کنید. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن، یک سیستم بسیار قدرتمند و کارآمد را در اختیار داشته باشید.
  • با توجه به اینکه نرم افزار adobe connect از توانایی همیشگی و مداوم بودن برخوردار است، بنابراین شما می‌توانید فقط یک بار کلاس مجازی خود را در محیط کاربری آن ایجاد کنید و برای همیشه از آن استفاده نمایید. از آنجایی که مطالب، چیدمان، پادها و دیگر موارد همگی پابرجا هستند، دیگر نیازی نیست نگران برگزاری جلسات آنلاین یا کلاس‌های مجازی خود باشید.
  • خرید ادوبی کانکت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از یک بستر با کاربردهای متعدد بهره‌مند شوید؛ چراکه کلاس‌های مجازی شما در این نرم افزار پایدار و قابل تنظیم هستند و هر زمان که بخواهید، می‌توانید از آنها استفاده نمایید.
adobe connect

نحوه ی استفاده از ادوبی کانکت

همان طور که گفتیم ، برای استفاده از ادوبی کانکت به دستگاه های هوشمند مثل گوشی موبایل ، کامپیوتر و انواع دیگر، نیاز داریم . استفاده از این نرم افزار چه برای میزبان چه فراگیران بسیار آسان است. پس از خرید ادوبی کانکت و نصب آن ، اگر میزبان هستید و دسترسی administrator دارید:

  • وارد پنل meeting شوید 
  • کلیک بر new folder و سپس ایجاد  new meeting 
  • وارد کردن نام وبینار یا کلاس
  • از بخش custom url لینک ورودی فراگیران را به صورت اختصاصی تعریف کنید
  • در بخش access ، روش ورود کاربران را مشخص میکنید

برای خارج شدن از کلاس پس از اتمام کافیست بر دکمه  end now کلیک کنید .

اگر فراگیر هستید ، کافیست بعد از ورود به نرم افزار ، لینک ارسالی از میزبان را ثبت کنید و بر دکمه next کلیک کنید . 

ادوبی-کانکت-1

دیگر پلتفرم ها

هنگام انتخاب پلتفرم های کلاس مجازی ، نکات متفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کنید . در وهله اول باید رنکینگ و امتیاز آنها از نظر کاربران را بررسی نمایید . رنکینگ ، مشخص می‌کند که کاربران چقدر از این برنامه‌ها رضایت دارند . به‌طور مثال افراد با خرید ادوبی کانکت و اشتراک بیگ بلو باتن ، بیشتر از دیگر نرم‌افزارهای موجود در اینترنت راضی هستند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید ادوبی کانکت با ما تماس بگیرید .

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

Rate this page