کلاس مجازی ثمین

ثمین ، انتخابی متمایـز

با راه اندازی کلاس مجازی ثمین ، حرفه ای ترین آموزش آنلاین را تجربه کنید .

آموزش کامل نرم‌افزار

آموزش نرم‌افزار به معلمین و مدیران هر مجموعه

پشتیبانی تیم مجرب

به محض بروز مشکل پشتیبانی در خدمت شما خواهد بود

کمترین میزان قطعی

کمترین قطعی با تهیه سرور های با‌کیفیت و نظارت کامل

کلاس مجازی

کلاس مجازی چیست؟

کلاس مجازی ، پلتفرمی است که همه ی افراد ، آموزشگاه ها و ادارات میتوانند برای جلسات و آموزش از راه دور ، به صورت آنلاین از آن استفاده کنند . کلاس های مجازی اغلب به صورت Open source و یا در قالب یک آدرس اینترنتی به کاربران ارائه میشوند .

توسط کلاس مجازی می توان افراد از مناطق مختلف جغرافیایی را در زمان معین ، بدون طی کردن مسافتی ، تنها با اتصال به اینترنت با کامپیوتر ، تلفن همراه و دستگاه های هوشمند دیگر گرد هم آورد .

حذف بعد مسافت و ارتباط مستقیم میان فراگیران و مدرسان ، جلوگیری از هدر رفت زمان و در نهایت ، دسترسی آسان تر به دوره های آموزشی ، از مزایای اصلی کلاس مجازی به شمار می روند.

کلاس مجازی ثمین

کلاس مجازی ثمین علاوه بر دارا بودن امکانات ویژه از جمله : ضبط و ذخیره خودکار جلسات ، اتصال امن و آسان ، امکان شخصی سازی متناسب با نیاز کاربر و امکانات گوناگون دیگر ، قابلیت اتصال به سیستم مدیریت یادگیری ( LMS ) را دارد . کاربران میتوانند در صورت نیاز ، کلاس مجازی را در سامانه ال ام اس خود فعال کرده و از این طریق به صورت یکپارچه از آن استفاده کنند .

با کلاس مجازی ثمین در محیط کنترل شده ، خصوصی و امن و قابل دسترس در هر زمان و مکان ، بهترین آموزش آنلاین را تجربه کنید .

کلاس مجازی

امکانات کلاس مجازی ثمین

کلاس های مجازی ثمین از امکانات ویژه ای برخوردار هستند که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

ضبط خودکار جلسات

ضبط و ذخیره سازی جلسات و کلاس ها به صورت خودکار امکان پذیر است

اشتراک گذاری انواع فایل

امکان اشتراک گذاری انواع فایل از جمله : صوتی ، تصویری ، پی دی اف

چت شخصی و عمومی

ارسال پیام فراگیران به صورت خصوصی یا عمومی به مدیر ، امکان پذیر است

خرید کلاس مجازی

اتصال یکپارچه با lms

قابلیت فعال شدن در سیستم مدیرت یادگیری و اتصال همگام با آن

قابلیت شخصی سازی

امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی محیط کلاس ، متناسب با نیاز کاربر

برگزاری کلاس بدون محدودیت

امکان برگزاری کلاس در هر زمان و هر مکان ، بدون هیچ محدودیتی

مزایای استفاده از کلاس مجازی ثمین

مزایای متعدد استفاده از کلاس مجازی یا آنلاین باعث شده تا بسیاری از فعالان آموزشی به این نتیجه برسند که این روش نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری بهتر و مطلوب‌تر است. مهم‌ترین مزایای استفاده از کلاس‌های مجازی ثمین شامل موارد زیر می‌شود :

  • با استفاده از کلاس مجازی در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.
  • یکی از مزیت‌های استفاده از کلاس‌های مجازی ثمین صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها است. به عبارت دیگر، در مقایسه با هزینه برپایی کلاس‌های حضوری، استفاده از کلاس آنلاین و مجازی هزینه بسیار پایین‌تری دارد؛ بنابراین ارائه دهندگان و شرکت کنندگان می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند
کلاس مجازی

Wavy_Edu-05_Single-08_prev_ui

موارد مهمی که باعث کاهش هزینه‌ها با استفاده از کلاس‌های مجازی می‌شود، عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌های تمام شده برای فراهم کردن زیر ساخت مناسب نظیر تخته وایت برد، تهیه پروژکتور و…
  • کاهش بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید کتاب‌های آموزشی یا چاپ جزوه‌های مختلف
  • صرفه جویی در هزینه‌های مربوط به اجاره مکان به وسیله مؤسسات و مراکز آموزشی
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های مربوط به رفت و آمد برای شرکت در کلاس‌های حضوری

علاوه بر کاهش هزینه‌ها، دیگر نیازی نیست دانش آموزان و دانشجویان به صورت حضوری در کلاس‌های مجازی شرکت کنند و بخشی از زمان خود را به رفت و آمد اختصاص دهند. در واقع، جلسات آموزشی مجازی این امکان را فراهم می‌کند تا دانش آموزان و دانشجویان بتوانند به صورت بهینه‌تری از زمان خود استفاده نمایند.


  • با استفاده از کلاس مجازی افراد می‌توانند با اساتید و هم‌کلاسی‌هایشان در ارتباط باشند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کلاس‌های مجازی این است که افراد می‌توانند با اساتید و همکلاسی‌هایشان به راحتی ارتباط برقرار کنند. ارتباط گیری آسان کمک می‌کند تا فراگیران آموزشی بتوانند مشکلاتشان را در اسرع وقت با اساتید و هم‌کلاسی‌های خود مطرح نموده و آنها را حل کنند.

  • با استفاده از کلاس مجازی افراد می‌توانند از وجود ابزارهای ترکیبی برای آموزش بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از کلاس مجازی ثمین فقط به موارد بیان شده محدود نمی‌شود و بهره‌مندی از ابزارهای ترکیبی و پیشرفته آموزشی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آموزش مجازی و آنلاین به شمار می‌آید. معلمان و مدرسان می‌توانند با استفاده از ابزارهای ترکیبی باعث سهولت فرایند یادگیری برای دانش آموزان و دانشجویان شوند. به عنوان مثال، معلمان، مدرسان و اساتید می‌توانند در کلاس‌های مجازی خود از نمایش نمودارها، ویدئوها و پاورپوینت استفاده کنند و محتواها یا مطالب خود را با جذابیت بیشتری به فراگیران آموزشی ارائه دهند.

20944356_prev_ui

19198949_prev_ui
  • با استفاده از کلاس مجازی شیوه‌های آموزشی از تنوع بیشتری برخوردار هستند.

روش تدریس اساتید و معلمان در آموزش حضوری، محدود است. آنها باید سر کلاس حاضر باشند و به روش‌های معمول مطالب آموزشی را به فراگیران انتقال دهند. در حالی که آموزش مجازی و آنلاین این فرصت را برای اساتید و معلمان فراهم می‌کند تا آنها بتوانند در تدریس خود، روش‌ها و ایده‌های نوین و امکانات دیجیتالی را امتحان کنند. به عنوان مثال، امکان تعریف دوره‌های آفلاین و بارگذاری آنها به وسیله نرم افزارهای LMS یا سیستم مدیریت یادگیری وجود دارد.

علاوه بر این، سهولت به کار گیری امکانات دیجیتالی، به عنوان برتری کلاس مجازی نسبت به کلاس حضوری است. در یک کلاس حضوری برای پخش یک فایل تصویری به تعداد کافی کامپیوتر نیاز است یا حداقل باید از ویدئو پروژکتور استفاده شود. در حالی که در کلاس‌های مجازی تنها لازم است استاد یا معلم فایل آموزشی مورد نظر خود را با فراگیران به اشتراک بگذارد. البته لازم به ذکر است که برای دسترسی به امکانات کامل آموزش مجازی باید پلتفرم مناسبی را برای کلاس‌های خود انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین و مجازی ثمین را استفاده نمایید.

چگونه با ثمین در ارتباط باشم ؟!

چنانچه قصد خرید کلاس مجازی را دارید و در این راستا ، نیازمند دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از سامانه ها یا تعرفه قیمت ها هستید ، میتوانید از طریق فرم رو به رو یا تماس با مشاوران ثمین ، با ما در ارتباط باشید . 

ارتباط ب ما

Rate this page