کلید میانبر کیبورد برای بیگ بلو باتن

کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن

در نسل امروزی برگزاری ویدیو کنفرانس ها و کلاس های مجازی از طریق پلتفرم های گوناگون تبدیل به مسئله ای اساسی شده است.

از این رو نرم افزارها و پلتفرم های گوناگونی همچون ال ام اس ، بیگ بلو باتن ، اسکای روم ، ادوبی کانکت و … در این عرصه ساخته شده اند که هر یک از آن ها دارای قابلیت های متنوعی هستند . تا به امروز مقالات زیادی در رابطه با نحوه استفاده از این نرم افزارها و پلتفرم ها از جمله بیگ بلو باتن منتشر شده است  . با این حال در مقالات کمتری به کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن اشاره شده که این موضوع جزو دغدغه های کاربران به شمار می رود.

در همین راستا نیاز است تا متقاضیان ضمن شناسایی بهتر این نرم افزار، به شناخت کلید میانبرهای بیگ بلو باتن نیز بپردازند. این مسئله باعث خواهد شد تا بتوانید از قابلیت های پیشرفته این نرم افزار به شکل راحت تری استفاده کنید.

کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن

در میان تمامی نرم افزارها، پلتفرم بیگ بلو باتن به عنوان گزینه ای استثنائی تر نسبت به سایر رقبا به شمار می رود. بیگ بلو باتن در سال های گذشته تبدیل به اولویت اکثریت مردم جهان برای برگزاری جلسات مجازی شده است.

امکانات قابل توجه در کنار ویژگی های فوق العاده این نرم افزار، تاثیر مستقیمی را در افزایش محبوبیت آن داشته اند. در همین راستا افراد زیادی در پی شناسایی بیشتر این پلتفرم بوده اند. برای مثال شناخت کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد است.

کلید میانبرهای بیگ بلو باتن

به صورت کلی بیگ بلو باتن یک نرم افزار کاربردی در حوزه تدریس آنلاین می باشد. پلتفرم بیگ بلو باتن عمدتا برای تدریس مورد استفاده قرار می گیرد و اکثریت کاربران آن را معلمان و دانش آموزان تشکیل می دهند.

امکانات و قابلیت های بیگ بلو باتن موجب شده تا به عنوان گزینه ایده آلی برای تدریس مجازی شناخته شود. لازم به ذکر است که نرم افزار بیگ بلو باتن کاملا رایگان است، اما برای استفاده از آن نیاز به تهیه سرور های مخصوص می باشد. در کشور ایران مجموعه های زیادی به فروش سرور بیگ بلو باتن می پردازند.

برای خرید سرور بیگ بلوباتن باید حتما با مراجع معتبر در این زمینه مانند سمایاد به همکاری بپردازید. شناسایی کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن به عنوان یکی از مفاهیمی به شمار می رود که می تواند شما را در اجرای فرآیندهای مختلف در این نرم افزار، کمک ویژه ای کند.

تفاوت کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن در مک و ویندوز کامپیوتر

قبل از شناسایی کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن ، نیاز است تا به بررسی تفاوت این کلید ها در مک بوک ها و ویندوز کامپیوتر بپردازید. به صورت کلی در مک بوک کلیدهای ترکیبی از طریق فشردن دو کلید control+ options به همراه کلیدهای دیگر اجرا می شود. این مسئله در حالی بوده که در ویندوز های pc تنها نیاز به فشردن دکمه alt به همراه دکمه های دیگر است.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، شما می توانید به منظور دسترسی به میانبرهای صفحه کلید به سراغ منوی سمت راست برنامه بروید. در بالای قسمت رابط کاربری بخشی وجود داشته که از طریق آن می توانید کلیدهای ترکیبی مختلف را اجرا کنید.

کلید میانبرهای کیبورد برای بیگ بلو باتن

کلیدهای ترکیبی بیگ بلو باتن در بخش صدا

بیگ بلو باتن از امکانات مختلفی بهره مند است که یکی از آن ها حضور در جلسات صوتی است. شما می توانید در حین جلسات خود به وسیله کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن ، وارد این جلسات به صورت صوتی شوید.

  • برای حضور در جلسات در مک بوک ها

نیاز به فشردن کلید های میانبر control + options + j می باشد. توجه داشته باشید که با فشردن این کلیک شما به جلسات صوتی می پیوندید.

  • برای ترک جلسات صوتی

با فشردن control + options + L امکان ترک جلسات را دارید . لازم به ذکر است که برای اجرای این فرآیندها در ویندوز کامپیوتر، نیاز است تا از واژه J در کنار ALT به منظور حضور در جلسات صوتی استفاده کنید. برای ترک این جلسات نیز می توانید به استفاده از واژه L در کنار ALT بپردازید.

کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن مربوط به بخش گفتگو

مخفی کردن و باز کردن چت در بیگ بلو باتن می توانید از کلید های میانبر به منظور سهولت در حین اجرای دستورات استفاده کنید. در مک بوک ها برای مخفی کردن چت ها می توانید به فشردن control + options + H بپردازید.

همچنین در PC می توانید از واژه H در کنار واژه ALT استفاده کنید. برای بستن چت خصوصی نیز تنها نیاز است تا control + options + G را مورد استفاده قرار دهید.

در بستن چت خصوصی در بیگ بلو باتن کامپیوتر نیاز به استفاده از کلید های ترکیبی ALT + G می باشد.

سایر کلید میانبرهای بیگ بلو باتن

کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن شامل انواع مختلفی می شوند که نیاز به بررسی ویژه از سوی شما خواهند داشت. در همین راستا پیشنهاد می دهیم تا حتما با تمامی این کلید ها به صورت کامل آشنا شوید.

  • برای دسترسی به سایر گزینه ها در مک بوک کلید های control + options + O و در ویندوز کامپیوتر ALT + O
  • برای حذف صدا و صدا دار کردن control + options + M و در ویندوز کامپیوتر ALT + M
  • برای دسترسی به پنجره بخش عملیات کلید های control + options + A و در ویندوز کامپیوتر ALT + A
  • برای دسترسی به به بخش تغییر فهرست کاربران کلید های control + options + U و در ویندوز کامپیوتر ALT + U
  • برای ایجاد تغییر در چت عمومی کلید های control + options +P و در ویندوز کامپیوتر ALT + P

جمع بندی

همان گونه که متوجه شدید، بیگ بلو باتن پلتفرم تکمیل و ایده آلی بوده که می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری کلاس های مجازی باشد. در همین راستا کسب اطلاعات لازم در رابطه با مبانی مختلف آن مانند کلید میانبرها برای بیگ بلو باتن ، می تواند کمک بزرگی را به کاربران این پلتفرم کند.

بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات بهتر از این برنامه ضمن تهیه یک سرور ایده آل از مجموعه های مجرب، اطلاعات تکمیلی را در این زمینه به دست بیاورید.

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.