پیامکی-1700x956

افزونه قاصدک ( ارسال پیامک ) LMS

ارسال پیامک مودل برای کاربران و فراگیران

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، شیوۀ نوین و کارآمد، برای آگاهی دانشجویان و فراگیران شکل گرفته است. یکی از روش‌های رایج جهت اطلاع‌رسانی که بسیاری از کسب و کارها از آن بهره می‌برند، روش ارسال پیام کوتاه توسط سامانه‌های طراحی شده برای این رویداد است.

ارسال پیام کوتاه به واسطۀ دریافت شماره تماس کاربران یا مراجعین و همچنین استفاده از ماژول پیامک انجام خواهد شد.ماژول ارسال پیامک مودل، از میان انواع ماژول ارسال پیامک، یکی از نمونه‌های پرطرفدار و پر کاربرد است که در حال حاضر در نرم افزار سیستم مدیریت یادگیری (Moodle) قابل پیاده‌سازی است.

ارسال پیامک مودل
ارسال پیامک مودل برای کاربران

البته در کنار این ماژول و نرم افزار، استفاده از ماژول ارسال پیامک ال ام اس نیز مورد توجه قرار گرفته است که با توجه به نیاز هر حوزۀ آموزشی، می‌توان از آنها بهره برد. امروزه، سامانه‌های پیام کوتاه با اتصال به وِب سرویس‌ها و همچنین پنل پیامکی، امکان ارسال پیامک‌های مختلف را برای کاربران و فراگیران فراهم نموده‌اند. از پیامک تایید هویت فرد ثبت نام کننده در سایت تا پیامک شرکت در نظرسنجی، از جمله قابلیت‌های ماژول ارسال پیامک مودل یا ال ام اس می‌باشند.

بهتر است بدانید که در کنار این ماژول‌های کاربردی، ماژول یا سامانه پیام کوتاه قاصدک نیز مورد توجه کاربران زیادی بوده است. سامانه‌ای بسیار تاثیرگذار و قدرتمند که جهت ارسال، پردازش و دریافت پیام کوتاه به مخاطبین ایرانی کاربرد فراوانی دارد. لازم به ذکر است که استفاده از این سامانه، نیاز به زیر ساخت خاصی ندارد و همۀ سازمان‌ها و مراکز علمی-آموزشی می‌توانند پیامک‌های مورد نظر خود را به مخاطبین ارسال کنند.

مهمترین مزایای ماژول ارسال پیامک مودل چیست؟

بر اساس نوع نرم افزار مدیریت سیستم یادگیری نصب شده روی دستگاه دیجیتال، شما می‌توانید ماژول ارسال پیامک را راه‌اندازی کنید. اگر قصد استفاده از ارسال پیامک مودل را دارید، لازم است نرم افزار کاربردی (Moodle) را روی سیستم نصب نموده و سپس این سامانه را فعال کنید.

مهمترین مزایای ماژول ارسال پیامک مودل

از سوی دیگر، اگر نرم افزار مدیریت سیستم یادگیری (LMS) را در اختیار دارید، می‌توانید از قابلیت‌های ارسال پیامک ال ام اس بهره‌مند شوید. به هر شکل، آنچه که مهم است، استفاده از ماژول‌های ارسال پیامک جهت برقراری ارتباط بهتر با مخاطبین و دانشجویان می‌باشد. حفظ این ارتباط پایدار، باعث افزایش میزان بازدهی آموزش و همچنین جذب بیشتر دانشجویان به شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی خواهد شد. ماژول‌های ارسال پیامک در انواع مختلفی طراحی شده‌اند که با توجه به نیاز هر حوزۀ آموزشی، امکان استفاده از آنها فراهم خواهد شد. ضمن آنکه، ارسال پیامک از طریق ماژول‌های ارسال پیامک، مانند ماژول ارسال پیامک قاصدک، ممکن است به صورت گروهی یا انفرادی انجام شود.

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

مهمترین مزایای ماژول ارسال پیامک قاصدک و ارسال پیامک مودل، شامل: اطلاع‌رسانی ساعات برگزاری کلاس‌ها، تاریخ آزمون‌ها، جلسات فوق العاده آموزشی، شرکت در نظر سنجی و . . . می‌باشد که استفاده از این ماژول را برای متقاضیان، بسیار مطمئن و آسان نموده است. همچنین در صورتی که دو شماره تماس از کاربران در اختیار داشته باشید، پیامک مورد نظر به هر دو شماره ارسال خواهد شد.

افزونه ارسال پیامک

 

نحوه ی استفاده از افزونه قاصدک ال ام اس

گام اول

با ورود به سامانۀ پیام کوتاه قاصدک، صفحۀ زیر نمایش داده خواهد شد.

گام دوم

تکمیل نمودن هر قسمت با توجه به اطلاعات خواسته شده می‌باشد.

استفاده از افزونه قاصدک ال ام اس

پیام:

در این قسمت، متن کامل پیام ارسالی را درج کنید.

پایه تحصیلی:پایه تحصیلی مورد نظر را از این قسمت، تعیین کنید.

دوره‌ها:

بر اساس پایه تحصیلی، لیست دروس نمایش داده خواهد شد.

کاربران: 

در این بخش از پنجره ارسال پیامک، لیست تمام دانشجویان و دانش‌آموزانی که در درس مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده خواهد شد. اگر قصد حذف نام برخی از دانشجویان را داشته باشیم، باید علامت x را بزنیم تا پیامک تنها به تعدادی از دانشجویان ارسال شود.

در نهایت با زدن دکمه ارسال، متن پیامک به دانشجویان و دانش‌آموزان هر مقطع ارسال خواهد شد.

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.