افزونه نام نویسی در درس

افزونه نام نویسی در درس LMS

سامانه ال ام اس ، یک پلتفرم open source  است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و به راحتی میتوان در آن محیط اختصاصی ایجاد نمود . از این رو ، این سامانه میتواند بهترین انتخاب برای کلاس های آنلاین باشد .

ایجاد محیط اختصاصی در این پلتفرم با افزودن ماژول ها و افزونه های تکمیلی یا اختصاصی امکان پذیر است . پس اگر قصد دارید امکان یا امکاناتی به پنل LMS خود اضافه کنید کافیست افزونه مورد نظر خود را دریافت و در آن بارگذاری کنید .

مجموعه سمایاد ، در پی ایجاد فضای اختصاصی برای کاربران سامانه ال ام اس خود ، افزونه های اختصاصی و تکمیلی ال ام اس را طراحی کرده است تا در اختیار کاربران قرار دهد . افزونه ها لزوما به دلیل عدم وجود قابلیت ها و امکانات در ال ام اس طراحی نمیشوند ، بلکه ممکن است به منظور افزایش سطح کاربری و پیشرفته تر کردن یک قابلیت طراحی شده باشند .

یکی از این ماژول های تکمیلی ، افزونه نام نویسی در درس است . این افزونه امکان نام نویسی گروهی در دروس را به کاربران میدهد . در ادامه به توضیحات کامل تری در این مورد میپردازیم .

افزونه نام نویسی

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

افزونه نام نویسی در درس چیست ؟!

بی شک ثبت نام و نام نویسی دانش آموزان در کلاس های درس آنلاین و غیرحضوری ، مانند کلاس های حضوری از ارکان اصلی آموزش میباشند . اما با توجه به اینکه در ال ام اس برای نام نویسی دانش آموزان در هر درس باید به صورت جداگانه اقدام شود ، از این رو ممکن است کمی برای کاربران سخت و زمان بر باشد .

به منظور افزایش کاربرد پذیری ال ام اس و جلوگیری از اتلاف زمان ، افزونه نام نویسی برای کاربران طراحی شد . این افزونه به کاربر این امکان را میدهد تا به آسانی بتواند در دروس مختلف گروهی از دانش آموزان را ثبت نام یا به اصطلاح نام نویسی کند .

روش کار با افزونه نام نویسی در درس

بعد از نصب افزونه نام نویسی در درس ( که بهتر است افزودن این افزونه توسط تیم پشتیبانی انجام شود ) میتوانید به راحتی در هر درس و فعالیتی که مدنظر دارید نام نویسی گروهی انجام دهید .

به این صورت که ، وارد پنل کاربری خود در ال ام اس میشوید .

از بخش منابع ، روی تب نام نویسی در درس کلیک میکنید و وارد برگه اصلی این افزونه میشوید .

افزونه نام نویسی ال ام اس

در اینجا نام و عنوان فعالیت یا درس مورد نظر خود ، نام دانش آموز و اطلاعات الزامی را انتخاب و ثبت مینمایید

پس از ذخیره سازی تغییرات شما نام دانش آموزان به صورت گروهی در چند کلاس ثبت نام کرده اید .

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.