so8-1700x956

افزونه گزارش تکالیف

گزارش‌ گیری وضعیت تکالیف دانش‌آموزان توسط ماژول گزارش تکالیف مودل

ماژول گزارش تکالیف مودل و گزارش تکالیف ال ام اس، راهکار آسان و مطمئن جهت تعیین تکالیف دانش‌آموزان!

برگزاری کلاس مجازی یا آموزش از راه دور، در عصر جدید، بیشتر از کلاس‌های حضوری طرفدار دارد. به این دلیل که در هر نقطه از کشور یا دنیا که باشید، امکان حضور در کلاس‌های مجازی را خواهید داشت. از طرفی، هزینه و زمان کمتری صرف حضور در این کلاس‌ها خواهید کرد.

برای آنکه کلاس مجازی یا آنلاین، همراه با بهترین ابزارهای آموزشی و همچنین جدیدترین متدهای آموزش همراه باشد، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی و ماژول‌های مختلف توسط شرکت‌های مهندسی، رونق گرفت. نرم افزار سیستم مدیریت آموزش ال ام اس (LMS) و پرکاربردترین نرم افزارهای مورد استفاده در فضای آموزش الکترونیک می‌باشند. در واقع، استفاده از چنین پلتفرم‌هایی باعث مدیریت و سازماندهی بهتر دوره‌های آموزش مجازی خواهد شد.

ماژول‌های تکمیلی که در اختیار مدیران سامانه آموزش الکترونیکی و مجازی قرار می‌‌گیرد، باعث یکپارچه‌سازی محیط آموزش آنلاین و همچنین استفاده از بهترین امکانات آموزشی می‌باشد. از ماژول گزارش تکالیف مودل و، جهت گزارش‌گیری از وضعیت تکالیف دانش‌آموزان و تصحیح دبیران به تفکیک درس، مقطع و . . . استفاده می‌شود.

جهت برگزاری کلاس آنلاین و مجازی همراه با مجهزترین امکانات و قابلیت‌ها، بهتر است ماژول‌های مورد نیاز خود را به گروه مهندسی و تخصصی سفارش دهید. گروه مهندسی ثمین، ارائه دهندۀ انواع ماژول‌های تکمیلی است که همراه با سامانه آموزش الکترونیک امکان استفاده از ماژول‌های مختلف برای مدیران و کاربران فراهم خواهد شد.

گزارش‌گیری از تکالیف بر اساس درس، مقطع تحصیلی، استاد توسط ماژول گزارش تکالیف مودل انجام شده و ضمنا این ماژول، همراه با فیلتر کردن اطلاعات بر اساس تاریخ و همچنین بازخورد دبیر و وضعیت تحویل قابل استفاده است.

    برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

    مراحل تهیۀ ماژول گزارش تکالیف مودل

    گام اول

    وارد قسمت گزارش تکالیف شوید تا پنجرۀ زیر نمایش داده شود.

    گزارش تکالیف

     

    • پایه تحصیلی: در این قسمت لیست کل پایه‌های تعریف شده در ماژول گزارش تکالیف مودل را مشاهده خواهید کرد. پایه تحصیلی مورد نظر را جهت گزارش‌گیری انتخاب کنید.
    • دوره‌ها: در این قسمت لیست دروس مختلف، بر مبنای پایه تحصیلی انتخاب شده، نمایش داده می‌شود.
    • کاربران: در این قسمت لیست اساتید، بر مبنای درس انتخاب شده نمایش داده خواهد شد. جهت گزارش‌گیری، نام استاد یا اساتید را انتخاب کنید.
    • از تاریخ تا تاریخ: در این قسمت نیز بازۀ زمانی را جهت تهیۀ گزارش مشخص می‌کنید.
    • بازخورد دبیر: در این قسمت گزارش‌گیری را محدود به گزینۀ ناقص یا کامل خواهید کرد. بدین نحو که اگر نیاز داشتیم، فقط یک گزارش، از تکالیف ناقص تحویل داده شده داشته باشیم، در این قسمت گزینه ناقص را انتخاب می‌کنیم.
    • وضعیت تحویل: در این قسمت گزارش‌گیری را می‌توانید محدود به تحویل داده و تحویل نداده نمایید.

    نکته: دو قسمت انتهایی، بازخورد دبیر و وضعیت تحویل، اختیاری می‌باشند. در صورتی که محدودیت خاصی در نظر ندارید، آنها را به صورت پیش فرض قرار دهید. سپس با کلیک بر روی گزینۀ ارسال، وارد صفحه نمایش گزارش می‌شوید.

     

     

    گام دوم

    در این قسمت از ماژول گزارش تکالیف، لیست کلیۀ تکالیف تعریف شده برای اساتید و کاربران منتخب در بازۀ زمانی مشخص، به تفکیک نمایش داده می‌شود.

    • در صورتی که دانش‌آموز تکلیف را تحویل نداده باشد، با رنگ قرمز تحویل نمایش داده خواهد شد. در صورتی که تکالیف تحویل داده شده باشند، تاریخ تحویل در ستون نمایش داده می‌شود.
    • در قسمت تیک مخصوص دبیر، دبیر هنگام تصحیح تکالیف، می‌تواند تیک ناقص یا کامل را فعال کند.
    • در قسمت بازخورد دبیر، اگر دبیر مربوطه، در این قسمت مطلبی را درج کرده باشد، نمایش داده می‌شود.
    • در قسمت نمره، در صورتی که استاد نمره‌ای را برای دانش‌آموز مشخص کرده باشد، در این قسمت قابل مشاهده است.
    • در قسمت نظرات: متن‌های رد و بدل شده میان دانش‌آموزان در حین ارسال تکالیف و اساتید نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی آن، کلیه پیام‌ها به تفکیک قابل مشاهده خواهند بود.

     

    گزارشگیری از افزونه گزارش تکالیف

    نحوه گزارش گیری تکالیف

    Rate this post
    برچسب ها: بدون برچسب

    افکارتان را باما در میان بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.