بازخورد انتخابی

افزونه بازخورد انتخابی

به عنوان یک دانش آموز و دانشجو زمانی متوجه میشویم که مسیر یادگیری دروس را به خوبی پیش رفتیم که بازخورد معلم و استاد نسبت به انجام تکالیف ، امتحانات و … مثبت و در رده نمره ای خوبی باشد . همین طور به عنوان یک استاد و معلم هم زمانی میتوانیم بگوییم که روش تدریس درستی در پیش گرفتیم که دانش آموزان و دانشجویان کلاس بهترین رده بندی نمره و امتیاز را داشته باشند .

ما برای شما بهترین و کاربردی ترین افزونه را در این زمینه درنظر گرفته ایم . افزونه بازخورد انتخابی به کمک اساتید آمده تا با ثبت امتیاز تکالیف دانش آموزان ، آنها را از وضعیت تحصیلی خود آگاه سازد . در ادامه به کاربرد و نحوه ی استفاده از آن نیز خواهیم پرداخت .

افزونه بازخورد انتخابی

 

افزونه های تکمیلی ال ام اس

با توجه به تفاوت های بیشمار آموزش حضوری با آموزش الکترونیکی ، ممکن است انجام برخی فعالیت ها برای دانش آموزان و دانشجویان سخت تر و بامحدودیت بیشتری باشد . فعالیت هایی نظیر جمع آوری و تصحیح تکالیف که بسیار وقت گیر و حتی بعضی مواقع غیرقابل انجام است . 

سمایاد با در نظر گرفتن نیاز های احتمالی اساتید و دانش آموزان در کلاس های مجازی و بررسی امکانات مورد نیاز آنها در سامانه مدیریت یادگیری ، ماژول های تکمیلی مخصوص LMS را با کاربری آسان طراحی کرده است تا تمامی نیازهای کاربران حین تدریس آنلاین برطرف شوند .

هر کاربر پس از خرید lms ، با توجه به نیاز خود میتواند افزونه مدنظر خود را تهیه کرده و به صورت یکپارچه از آنها در سامانه استفاده کند .

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

افزونه بازخورد انتخابی ال ام اس چیست ؟!

همان طور که گفتیم ، افزونه بازخورد انتخابی مخصوص بررسی تکالیف دانش آموزان و دانشجویان توسط معلم و استاد است . دانش آموزان موظف هستند در طول دوره آموزشی ، تکالیف خود را در سامانه بارگذاری کنند . استاد یا معلم هم با استفاده از ماژول بازخورد انتخابی میتواند تکالیف را مشاهده و بررسی کرده و نتیجه  آن را در سامانه ثبت کنند .

اگر تکالیف دانش آموزان درست و کامل باشد ، نتیجه ثبت شده کامل علامت زده میشود و این برای دانش آموز امتیاز مثبت خواهد داشت . اما اگر تکالیف بارگذاری شده ناقص باشد یا صحیح نباشد ، نتیجه تکلیف دانش آموز به صورت ناقص علامت زده میشود و در این صورت دانش آموز باید تکلیف را تکمیل کرده و دوباره ارسال کند .

با توجه به اینکه ثبت این بازخورد ها تاثیر مثبتی در روند تدریس و یادگیری دانش آموزان خواهد داشت ، ما استفاده از این ماژول در کلاس مجازی را به شما توصیه میکنیم . 

بازخورد تکالیف ال ام اس

 

نحوه ی استفاده از افزونه بازخورد انتخابی

پس از دریافت افزونه ، آن را در ال ام اس بارگذاری و نصب میکنیم . 

با نصب افزونه بازخورد انتخابی بخش جدید در پیشخوان ال ام اس و پیکربندی تکالیف برای شما با عنوان ” روش های بازخورد ” ایجاد میشود . 

با کلیک بر این بخش میتوانید روش ثبت بازخورد مورد نظر خود را تعیین و انتخاب کنید . بازخوردهای ثبتی شما میتوانند به صورت متنی یا انتخابی یا فایلی باشد . علاوه بر تعیین روش ثبت بازخورد میتوانید مشخص کنید که نظر دهی در آن فعال باشد یا نه .

 

روش های بازخورد انتخابی

 

پس از آنکه استاد روش های مورد نظر خود را برای تکالیف دانشجویان انتخاب میکند بخشی مانند زیر نمایش داده میشود . حال دانش آموز و دانشجو میتواند هنگام ارسال تکالیف خود انتخاب کند که تکلیف را به صورت متنی ، انتخابی و یا فایلی ارسال کند .

 

روش ثبت بازخورد

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.