افزونه رای ال ام اس

افزونه رای ال ام اس

نظرسنجی و رای گیری در تمامی شیوه های آموزش بخصوص آموزش الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر برای آموزش و تدریس مجازی و الکترونیکی از سامانه ال ام اس استفاده میکنید ، سمایاد فرآیند رای گیری در کلاس را برای شما آسان کرده است . با طراحی افزونه رای ، ماژول اختصاصی ال ام اس ثمین به کاربران این امکان داده میشود تا در هر زمان و برای هر منظوری بدون محدودیت نظرسنجی انجام دهند . 

ماژول رای گیری ال ام اس

افزونه های تکمیلی و اختصاصی LMS

فعالیت های مجموعه سمایاد تنها به فروش و ارائه ی سیستم مدیریت یادگیری و کلاس های مجازی بیگ بلو باتن ، اسکای روم و ادوبی کانکت ختم نمیشود . سمایاد به منظور افزایش کاربری ال ام اس ماژول ها و افزونه های اختصاصی طراحی کرده است که کاربران پس از خرید lms ثمین در صورت نیاز به هر کدام از افزونه ها آنها را دریافت کرده و به صورت یکپارچه در ال ام اس از آنها استفاده کنند .

افزونه رای و نظرسنجی یکی از این ماژول هاست که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت .

افزونه رای و نظرسنجی ال ام اس

هر سازمان و موسسه آموزشی برای پیش برد بهتر مسیر فعالیت خود و بهبود عملکرد در آموزش نیازمند آن است که پس گذشت بازه ی زمانی معین از دانش آموزان و دانشجویان بازخورد و نظرسنجی دریافت کند . نظرسنجی در آموزش مجازی اهمیت بیشتری دارد چرا که آموزش الکترونیکی و آنلاین نسبت به آموزش حضوری ممکن است به دلیل عدم حضور فیزیکی معلم و دانش آموزش محدودیت هایی داشته باشد .

این بازخوردها ، چه مثبت و چه منفی در افزایش کیفیت کلاس تاثیر بسزایی دارد و به ایجاد شرایطی ایده آل برای تمامی اعضا کمک میکند . ممکن است دریافت بازخورد در کلاس های غیرحضوری کمی سخت باشد ، از این رو ، مجموعه سمایاد با طراحی ماژولی برای نظرسنجی و رای گیری ، دریافت بازخورد را در کلاس های مجازی آسان کرده است . 

مزایای افزونه رای

 

افزونه رای چه مزایایی دارد ؟!

  • شناخت بیشتر اعضای کلاس
  • ایجاد اعتماد بیشتر بین افراد
  • افزایش بازدهی
  • افزایش کیفیت تدریس
  • کاهش نقاط ضعف

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

فعال کردن افزونه رای و نظرسنجی

برای فعال کردن افزونه رای و نظرسنجی ال ام اس به صورت گفته شده در ادامه عمل کنید .

برای اینکه در درس مشخصی نظرسنجی داشته باشید قبل از هر چیزی ابتدا باید ، کلاس و درس موردنظرتان را باز کنید . 

سپس شروع ویرایش را کلیک کنید و از بخش افزودن فعالیت یا منبع فعالیت ، ” بازخورد ” را انتخاب میکنیم .

فعالسازی افزونه رای

بخش جدیدی برای شما باز میشود که میتوانید در آن نظرسنجی جدید را طرح کنید .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماژول آن است که وقتی برای نظرسنجی محدودیت یا تاریخ و ساعت دسترسی مشخص کنیم سر تایم و محدودیت فعال و غیر فعال میشود.

توجه داشته باشید که این افزونه برای نقش های شاگرد و استاد بدون حق ویرایش فعال میشود. یعنی پس از تایید تنظیمات استاد و شاگرد نمیتوانند در آن تغییر ایجاد کنند .

بعداز پیاده سازی نظرسنجی به پنل دانش آموز رفته وقتی وارد درسی که نظرسنجی در آن طرح شده برویم از ما میخواهد اول در نظرسنجی شرکت کنیم و بعد اطلاعات درس را به ما نشان میدهد . 

نظرسنجی lms

  • لازم به ذکر است هر زمان که نخواستین از این قابلیت استفاده کنید در بخش پلاگین ها پلاگین های محلی – پلاگین رای را انتخاب کرده و آن را غیرفعال کنید .
Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.