افزونه پخش فیلم آروان

افزونه پخش فیلم آروان

همانطور که میدانید ال ام اس یک پلتفرم برای برگزاری و مدیریت کلاس های آنلاین است . برای آموزش مجازی در کلاس های آنلاین به محتواهای آموزشی متنوع و متعددی نیاز داریم که محتواهای ویدیویی یکی از انواع آنهاست . افزونه پخش فیلم آروان به شما کمک میکند تا به راحتی بتوانید ویدیوهای خود را در ال ام اس بدون اشغال کردن حجم زیادی از سرور به اشتراک بگذارید .

در ادامه به توضیحات بیشتری از افزونه پخش ویدیو آروان ( آروان کلود ) خواهیم پرداخت .

افزونه آروان کلود

 

کاربرد افزونه پخش فیلم آروان چیست ؟!

افزونه ویدیوساز آروان کلود یکی از افزونه های تکمیلی ال ام اس است که سمایاد به صورت اختصاصی برای lms طراحی کرده است . 

سرویس میزبانی ویدیوی ابری آروان ( آروان کلود ) پلتفرمی امن برای نگهداری و پخش ویدیوها و فایل های صوتی شماست . این سرویس که یک پلیر ویدیو تحت وب است به کاربران این امکان را میدهد تا بدون محدودیت پهنای باند بتوانند به راحتی و بدون کاهش کیفیت ویدیو ، آن را به اشتراک بگذارند . با استفاده از ماژول پخش ویدیو آروان lms ، فیلم های آپلود شده در فضا ابری آروان به صورت امن (محافظت از نمایش و کپی شدن فیلم در خارج از سامانه) خواهند بود .شما میتوانید ویدیو های آموزشی خود را در بستر ابری آروان قرار دهید و همزمان امکان پخش ویدیو و چت آنلاین در کلاس آنلاین را بدون کاهش کیفیت فیلم داشته باشید .

از آنجایی که ویدیوساز آروان با بستر CDN یکپارچگی دارد ، از این رو کاربران میتوانند از نزدیک ترین نقطه جغرافیایی به خود و در سریع ترین زمان ویدیو را دریافت کند .

مزایای استفاده از افزونه پخش ویدیو آروان

  1. پشتیبانی از ترافیک ورودی بالا
  2. جلوگیری از دانلود غیرمجاز
  3. لینک امن و IP اختصاصی 
  4. امکان مدیریت پخش ویدیو ( فصل بندی ، دسته بندی و … )  
  5. چت آنلاین همزمان با پخش ویدیو 
  6. عدم اشغال فضای زیاد در سرور
  7. نمایش لوگو و واترمارک روی ویدیو
  8. جلوگیری از اسکرین رکورد
  9. قابلیت پخش فایل صوتی
  10. تطابق پذیری با دستگاه های مختلف 
  11. دارای دامنه ی اختصاصی
  12. امکان عقب گرد حین تماشای ویدیو
  13. امکان گزارش گیری از ترافیک و مدت زمان تماشای بازدیدکنندگان

مزایای افزونه ویدیوساز آروان

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

راهنمای استفاده از افزونه پخش فیلم آروان

همانطور که گفتیم ، ماژول ویدیوساز آروان کلود بستری برای ذخیره و پخش ویدیو ها و فایل های صوتی شماست. پس از نصب افزونه ، تب ویدیوساز در ال ام اس برای شما ایجاد میشود .

برای اضافه کردن ویدیوی خود در آروان کلود ابتدا به پنل کاربری خود رفته و فعالیت جدید ایجاد کنید . در این فعالیت ، روی تب ” ویدیوساز ” کلیک کنید . 

  • توجه داشته باشید ویدیوی هر درس را در درس مختص خود بارگذاری کنید . یعنی بعد از ورود به پنل کاربری و ورود به درس موردنظر بر تب ویدیوساز کلیک کنید .

افزونه ویدیوساز آروان کلود

پنجره ای برایتان باز میشود که میبایست در آن مشخات ویدیو را ثبت کنید . در قسمت نام ویدئو ، شرح آن و شناسه ویدئو دریافتی از آروان را وارد می کنیم و با کلید بر رو ذخیره و نمایش فیلم مورد نظر به درس اضافه می شود .

ثبت ویدیو در افزونه آروان

جهت امنیت بیشتر در این صفحه زمان انقضا را تعریف میکنیم که لینک فیلم ها در صورت برداشته شدن توسط کاربر ، بعد از مدت زمان تعیین شده قابل استفاده نباشد.

افزونه پخش ویدیو آروان

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.