12-1700x956 (1)

افزونه کیف پول LMS

شرکت و حضور در کلاس‌های آنلاین و آموزش از راه نیز مانند کلاس‌های حضوری ، نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد . در هر دورۀ آموزشی که قصد شرکت در آن را داشته باشید ، باید مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام واریز نموده و سپس تا پایان دوره، مبلغ نهایی را پرداخت کنید . سمایاد با طراحی ماژول کیف پول مخصوص LMS مسیر پرداخت را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است . 

[ با افزونه کیف پول LMS ، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بهای دوره‌های آموزشی آنلاین خود را پرداخت کنید ]

درگاه پرداخت ال ام اس

سامانه LMS و افزونه های تکمیلی آن

همانطور که می‌دانید ، کلاس‌های آنلاین و مجازی ، توسط سیستم‌های مدیریت یادگیری الکترونیکی مانند (LMS) برگزار می‌شوند. برنامه‌های کاربردی که همراه با تکنولوژی تحت وب ، جهت برنامه‌ریزی و ارزیابی فرآیند یادگیری استفاده می‌شوند ، برای آنکه سامانه‌های آموزش آنلاین ، دوره‌های مختلف آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی را همراه با جدیدترین امکانات و تجهیزات فراهم کنند، از افزونه یا ماژول‌های متعدد بهره می‌برند. انعطاف‌پذیر بودن ماژول‌ها، باعث شده تا کاربران به امکانات ویژه‌ای از سامانه‌های آموزش مجازی ، دسترسی داشته باشند. سیستم یادگیری

 

افزونه کیف پول LMS

برای نرم افزار مدیریت آموزش و یادگیری ال ام اس (LMS) ، چندین نوع ماژول تکمیلی و افزونه کاربردی طراحی شده است که افزونه کیف پول ال ام اس، در کنار سایر ماژول‌ها ، به عنوان یکی از پرکاربردترین آنها محسوب می‌شود . به طور کلی ، کیف‌پول‌های الکترونیکی معتبر یا کیف پول دیجیتال ، ابزاری آسان ، سریع و امن برای پرداخت‌های الکترونیکی هستند . در این نوع از کیف پول‌ها ، اطلاعات حساب و مقدار پول کاربر ، در سامانه ذخیره شده و در صورت لزوم، می‌توانند از طریق درگاه پرداخت، عملیات پرداخت را در هر ساعتی از شبانه‌روز ، انجام دهند.

مزیت افزونه کیف پول 

از جمله مزیت های کیف پول‌های الکترونیکی که در سامانه‌های مختلف قابل استفاده می‌باشند ، می‌توان به فرآیند پرداخت آسان و سریع ، امنیت حساب کاربر ، امکان مدیریت بودجه ، دسترسی به تمامی انواع کارت‌های بانکی ، عدم نیاز جهت حمل و جابجایی کارت‌های بانکی مختلف ، استفادۀ نامحدود و . . . اشاره کرد .

در قسمت بعد ، نحوۀ استفاده از ماژول‌های کیف پول مودل را توضیح خواهیم داد.

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

روش استفاده از افزونه کیف پول

همان طور که گفتیم ، این ماژول میتواند برای کاربران ال ام اس کیف پول الکترونیکی امن ایجاد کند تا کاربران بتوانند با شارژ آن ، برای پرداخت بهای دوره های آموزشی اقدام کنند .کاربر هم میتواند وجه پرداختی در مودل را به زرین پال واریز کرده و هم موجودی خود را در میزکار مشاهده کنند .

در حال حاضر، ماژول کیف پول ال ام اس، در سامانه‌های آموزشی ال ام اس بسیار کاربرد دارد. نکتۀ حائز اهمیت در خصوص ماژول‌ کیف پول ، این است که ، برای تمام دروس ارائه شده یا تنها برای یک یک درس ها ، می‌توانید به طور جداگانه مبلغ ثبت نام را پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینۀ کلاس و دوره‌های آموزشی، ثبت نام فراگیران، به طور خودکار انجام خواهد شد.

با شارژ کیف پول الکترونیکی، امکان پرداخت از آن نیز فراهم می‌شود. واریز وجه از طریق سامانۀ معتبر زرین پال امکان‌پذیر است. این افزونه شامل امکاناتی مانند، واریز وجه پرداختی درون مودل به زرین پال و همچنین امکان دیدن موجودی در میز کار کاربران است.

کاربرد افزونه کیف پول lms

پس از دریافت و نصب ماژول ، جهت ثبت مشخصات و کد بازرگانی زرین پال ، مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.

  1. وارد قسمت مدیریت شوید.
  2. از قسمت پلاگین، گزینۀ بلوک‌ها را انتخاب کنید.
  3. با انتخاب گزینۀ بلوک‌ها، پنجرۀ کیف پول ظاهر شده و کد مورد نظر را وارد می‌کنید.
  4. در پایان نیز با زدن گزینۀ ذخیرۀ تغییرات، تمام اقدامات انجام شده برای فعال کردن کیف پول الکترونیکی، در سامانه و افزونه ثبت خواهند شد

کیف پول ال ام اس

پس از طی کردن مراحل ذکر شده، کاربر می‌تواند با استفاده از ماژول نقدینه در درس‌های مورد نظر ثبت نام کند.

 

سامانه‌های مدیریت آموزش و یادگیری (سمایاد)، شامل سامانۀ ال ام اس ثمین (LMS) و ماژول‌های تکمیلی ال ام اس  است. گروه مهندسی ثمین، مجهزترین مدارس آموزش از راه دور (مدارس الکترونیک) را برگزار خواهد کرد و ضمناً امکان نصب و راه‌اندازی ماژول‌های تکمیلی مختلف را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در صورتی که ماژول خاصی جهت دسترسی بیشتر کاربران به سامانه آموزشی مد نظر مدیران سیستم آموزش از راه دور باشد، ماژول مورد نظر، در اسرع وقت طراحی و پیاده‌سازی خواهد شد.

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.