ماژول گزارش گیری دبیر

افزونه گزارش دبیر

مجموعه ی ثمین برای افزایش سطح کاربری سامانه ال ام اس خود ، افزونه ها و ماژول هایی طراحی کرده که کاربران پس از خرید ال ام اس ثمین بتوانند به صورت یکپارچه از آنها در سامانه استفاده کنند و از امکانات بیشتری حین استفاده از این سیستم مدیریت یادگیری بهره مند شوند . 

افزونه گزارش دبیر یکی از افزونه های ال ام اس ثمین است که صرفا برای دبیران ، اساتید و مدیران قابل استفاده است و امکان ایجاد گزارش روزانه را به آن میدهد . در ادامه به توضیحات بیشتر از کاربرد و نحوه استفاده از این افزونه خواهیم پرداخت .

افزونه گزارش دبیر

 

افزونه گزارش دبیر چه کاربردی دارد ؟!

در نگاه اول ممکن است مدیریت یک کلاس درس آنلاین ، دوره آموزشی مجازی ، وب کنفرانس و یا وبینار برای شما کار راحتی به نظر برسد . این تفکر در صورتی درست است که یک سری نکات رعایت شود . فرقی نمیکند برگزار کننده باشید یا بیننده ، تمامی کاربران با هر سطح کاربری ای باید برخی کارها را انجام دهند .

گزارش دهی و تهیه گزارش روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه یکی از فعالیت هایی است که نباید آن را دست کم گرفت . تهیه گزارش در هر حوزه و زمینه ای به شما کمک میکند تا بتوانید روند فعالیت خود را بهتر زیر نظر داشته باشید . این بررسی ها به شما کمک میکند تا نقاط ضعف فعالیت های خود را تقویت کنید و از نقاط قوت آن بهره وری بیشتری داشته باشید . نظارت بر عملکرد فردی و گروهی مسیر تدریس را بسیار شفاف تر و مثبت تر میکند . 

با وجود برخی محدودیت ها در دوره ها و کلاس های آموزشی مجازی و آنلاین نسبت به کلاس های حضوری ، ممکن است فکر کنید تهیه گزارش کار سختی است . 

اگر از سامانه ال ام اس برای برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین استفاده میکنید ، دیگر نگران تهیه گزارش نباشید . مجموعه ی ثمین گزارش گیری را برای شما آسان کرده است . میپرسید چگونه ؟!

برای خرید افزونه های تکمیلی LMS تماس بگیرید

مجموعه ثمین با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در سیستم های مدیریت یادگیری به منظور حذف آنها و آسان تر کردن استفاده از این پلتفرم و از همه مهم تر افزایش سطح کاربری ال ام اس افزونه های متعددی طراحی کرده که با تهیه آنها میتوانید به راحتی از ماژول ها در ال ام اس استفاده کنید . 

این مجموعه برای نظارت بهتر مدیران بر فعالیت کلاس ها ، افزونه های گزارش گیری با کاربرد های متفاوتی در نظر گرفته است . افزونه گزارش دبیر و افزونه گزارش گیری پیشرفته از جمله این ماژول ها هستند . ماژول گزارش گیری پیشرفته مختص گزارش دادن دانش آموزان است و اساتید میتوانند توسط این ماژول دانش آموزان خود را رصد کنند. 

و اما افزونه گزارش دبیر که تنها اساتید و برگزار کنندگان میتوانند در آن گزارش ثبت کنند . این گزارش ها میتواند مدیران را از روند تدریس ، آموزش و فعالیت در کلاس آگاه سازد . 

ماژول گزارش دبیر

نحوه ی استفاده از افزونه گزارش دبیر

ماژول گزارش دبیر ال ام اس در قالب یک بلاک است و دبیر و برگزارکنندگان میتوانند به راحتی در آن گزارش خود را ثبت کنند . 

با ورود به پنل کاربری ال ام اس و انتخاب tab گزارش معلم ( گزارشات من ) ، پنجره ای برای شما باز میشود که در آن میتوانید انتخاب کنید گزارش جدید ایجاد کنید یا گزارشات قدیمی را مشاهده کنید و یا حتی تاریخچه ای از گزارشاتتان را دریافت کنید .

گزارشات من ( گزارش دبیر )

با کلیک بر دکمه ی ” ثبت گزارش ” در تصویر بالا بخش دیگری نمایش داده میشود که در آن میتوانید گزارش جدید خود را درج کنید.

گزارش دبیر ال ام اس

پس از درج گزارش با کلیک بر دکمه ی ” ثبت گزارش ” ، گزارش خود را ثبت و تایید کنید .

دبیران ، اساتید و برگزارکنندگان میتوانند گزارشات خود را به صورت روزانه بارگذاری کنند .

علاوه بر این با کلیک بر دکمه ” گزارش روز گذشته ” میتوانید گزارش ثبت شده روز قبل خود را نیز مشاهده کنید .

اگر میخواهید در بازه زمانی مشخصی ، گزارشات را مشاهده کنید میتوانید مانند تصویر تاریخ آغاز و پایان را تعیین کرده و گزارش را جست و جو کنید .

مشاهده گزارش دبیر

مدیر سامانه یا شخصی که کار دبیران را کنترل میکند می تواند براساس نام کاربران ، تاریخ و انتخاب نوع خروجی (خروجی اکسل ، نمایش در صفحه) گزارش تهیه کند .

نمایش گزارش دبیر

Rate this post
برچسب ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.